دومین ورکشاپ رندر داخلی با انجام پروژه کامل در ورکشاپ
این روز ها رندرینگ در نرم افزار ۳dmax با موتور های گوناگونی انجام میگیرد که هر کدام دارای مزایا و معایبی هستند.
اما در این میان تنها موتور رندری که همواره در سراسر جهان مورد استقبال گرافیست ها ، انیماتور ها و مخصوصا معماران قرار دارد ، موتور رندر v-ray است.
این موتور رندر تا کنون در چهار ورژن ارائه شده است. در دو ورژن قبلی این پلاگین سعی شده تعداد آپشن هایی که در اختیار طراح قرار میگیرد زیاد باشد.
تعدد زیاد گزینه ها و عدم آشنایی صحیح با گزینه ها باعث کاهش کیفیت رندر شده
و کاربران را دلسرد میکند.
اما آشنایی کامل با تنظیمات اصلی این موتور رندر میتوان رندر هایی
با کیفیت بسیار بالا ارائه داد و خروجی بسیار مطلوبی دریافت کرد.
در این ورکشاپ ما قصد داریم یک رندر داخلی را با تمرکز به تنظیمات مستقیم و بدون استفاده از اسکریپت های اضافه ، خروجی بگیریم
نکات مهم در خصوص ورکشاپ رندرینگ روز داخلی:
مدرس ورکشاپ:آقای مهندس مهدی یار معمار
زمان برگزاری : جمعه ۲۳ تیر
در این ورکشاپ مطالب زیر به صورت تئوری و عملی انجام خواهد پذیرفت:
-اضافه کردن آبجکت
– پ- روک-سی آبجکت
-تنظیم محل دوربین
-تنظیم محل نور
–تنظیم موتور رندر در دو حالت رندر برای سیستم های مختلف
برای حضور در این ورکشاپ می بایست حداقل ورژن ۳dmax ۲۰۱۴ و v-ray 3 را رو سیستم خود به صورت کامل نصب کرده باشید.
در این ورکشاپ جزوات تصویری جهت پر کردن آنها توسط دانشجویان ارائه خواهد شد.
حضور مهمان در ورکشاپ ممنوع می باشد.
حضور در ورکشاپ منوط بر ثبت نام و واریز حق شرکت در ورکشاپ مقدور خواهد بود.
این ورکشاپ فایلهایی جهت انجام پروژه نیاز دارد
که در فایل زیپ در اختیار شما قرار گرفته است که پسورد فایل در کلاس ارائه خواهد شد.